Saturday, April 3, 2010

updated, finally....


cuti yg best, jumaat start cuti(gud friday) so cuti panjang sikit,blog ni da lama x dikacau dan sekali sekala jenguk tuk skodeng blog org lain... he3.recently xbyk yg berlaku,selalu sgt tgk facebook,mencari, meneliti dan meluah.suda2.. malas mo cerita pasal pasebuk.......keja aku msh berlambak kat opis kena setle isnin karang,ok tadi layan brother aku yg balik rumah bersama adikiparbaruku, he? betulkah ayat?? btw, bro aku byk berubah, dah jadi lbh bertggungjwb danlbh matang,bila cerita dgn dia pon terasa mcm berckp dgn org tua.he3.... well we respect ect.sampai la dia nak pulang rasa sebak bila dengar "rumah angah bukan disini lagi, jaga bilik, ek..."dan sekuntum senyuman yg kurasa menusuk kalbu... emosikah aku??poyo.....adikku da besar,
ok, no feeling2, mayb sbb kmi memang rapat so aku paling terasa bila dia tiada di rumah.aku redha dan restu,semuanya berbaloi sekarang.....aku bersyukur ya ALLAH. AMIN.

No comments:

Post a Comment