Friday, November 20, 2009

todays,

arini mcm biasa pergi kerja........cek email office, ding-dong, bunyi reminder,email remind yang arini ada region meeting!!wtf??lupa sgt da ni kemarin remind kat bos, aku plak lupa!! bilik meeting dah la sejuk gila! lupa bwa blazer!!meeting start jam8.00am.sepatutnya meeting bos2 jer,tapi,pasal aku da jd part of region, kena attend jugak!!...hadi,!masuk meeting!-bos......aku???.....maunya sampai jam 12 gak meeting tuh...!sambung lg lps solat jumaat, jam2.00pm.......sampai pukul5.00pm,!fuh!tapi arini mmg keja suma pending!!haiz!!,belambak la keja isnin nt........1ari berjemur bwh aircon yg sejuk tanpa blazer... aku terasa mcm kuar dri aisbox........penat gak ikut meeting ni.....walaupon aku cuma rakam minit meeting jer.......pening la dgr buget2 yg ofiser present.... juta2.........neway da penat da botak ni...... asyik ingat, ribu dan juta jer..... fuh,,,, kaya babe........

No comments:

Post a Comment