Sunday, November 15, 2009

tuhan xkan uji kita kalau kita x mampu,

sering kali aku baca ayat ni dlm one of my fav blog,memang ada betulnya, dan bagi aku, ayat ini la yang terus buat aku kuat setiap hari,bila bangun subuh dan aku amat bersyukur ALLAH masih beri peluang untuk aku teruskan perjalanan ini.
dulu aku mmg energetik, dan aku rasa aku mampu buat semua benda dlm dunia, tapi ALLAH maha adil,sekelip mata DIAboleh menarik pemberianya pada kitamungkin dulu aku jahil, aku lupa,aku alpa,,leka, dan segala ayat yang samaertinya.
pada kawan2 yang sering memberi sokongan pada aku, semoga ALLAH sja yang dpt membalasnya.
bayangkn kalau org lain yang terima nasib ini?
kwn aku yang pernah rapat dengan aku pernah berkata"i know u strong, if me mayb, i might end my life oready".....,aku tersentap.memang sesetengah org akan kalah pada ujian, tpi aku, tetap berjuang selagi mampu.insyallah,

No comments:

Post a Comment