Saturday, February 13, 2010

huh

ok last nite saja raun kk tgh mlm.... lbh kurang jam12am, gara2 ambil pkcik yg bru plg dri KL kursus.dia smpai dlm 1 am,so aku mengular jap kat bandar kk jln sgt jem!!tgh mlm?? well ada road block! biasala cny...xgelabah pon sbb mmg da biasa cuma yg fenin jlm jem oii...dah la jln sempit...xpa...bgus gak sbb kk byk gak kes pemandu mabuk lbh2 lg tgh raya cina nih.tgh dok aku limpas abg polis tuh,terlihat lah 2-3 kreta ygdithn tepi jln... aku mcm kenal kreta tuh..??dah memang kenal...kereta kelisa exzoz besar turbo ....aku tgk polis tgh cek test yg blow2 dari mulut tuh.. rupanya test untuk kesan alchohol.... padan muka....actualy pemilik kereta tu bekas kenalan aku dulu,memang act la bdk tu.....padan muka... aku mcm nak minta abg polis tuh cek engine mamat tuh, sbb yg akutau engine dia tu engine belum regester!!salah disisi undang2...well bkn dengki la tpi mamat nimemang hantu btl, duluda ramai org dia tipu ckp jual kereta tapixjual.rmai gak kwn yg cari dia tpimlm ni bru nmpk dia,xpa i oready leaft my past.bior jela silabu tu.pnyla panjang jem!!aku ambik my uncle pastu balik tido...tadi pagi pla ada minah call minta tolong antar dia p keja jam 2 pm.ok, jam 2 ptg aku set anbil minah ni p antar dia ke wan borneo keja, she is 1 of my best fren sekolah dulumakbapa kat ranau keja di wanB.. she storyme how her life so missrble now, i ask her to balik ranau. dont want?? sbb BFdia kat kk.. ceh,BF bkn laki pon, lgpun dia ni da sosial sgt bkn nak tuduh dia tpi life dia da byk berubh from dulu, klu dulu pnylah alim, tudung labuh, skrg ni seksi semacam, aku bkn nak diskreminasi, tpishe change a lot.ok itu pilihn dia so aku ttp hormat kwn aku.tired jom tido...

No comments:

Post a Comment