Tuesday, February 16, 2010

respect first then get respect...!!

ok just now abil sis kt kingfisher dia keja sana.so tgh parking ni.ada cina tua yg drive keta toyota turbo, tgh test keta dkt dgn aku parking, turbo liking kot??or? dia saja nak cri pasal sbb bunyi exzoz aku pon mmg agak garang...ceh!..so tgh cina ni tekan2 minyak, dia bunyikn exzoz kreta yg mcm bunyi guruh d langit tuh!, ada penghuni kedai mkn berdktn teriak!" bising!!oii!!"caku yg dok tggu sis dlm kreta pon diam dan naikn tingkap.(tingkap kreta aku gelap so hope dorg x persn aku)but bkn aku yg buat pon.then mamat cina ni, kuar parking lpstu berhnti sblh keta aku sambil tekn minyak dan buat aksi drift yg akhirnya dia terbabas ke pembahagi jln dkt roun abod!!nsb baik xda kreta lain time tuh. dlm hti aku padan muka!.well, aku terus calltowtrack. dan polis sampai x lma.cina tuh mabuk rupanya....??huhuhu.....moralnya?.... aku memang xda kaitn dgn kjadian itu!.....sumpah.:P

No comments:

Post a Comment