Thursday, September 17, 2009

entry raya....

so giliran aku plak buat entry raya 09yg akan dtg beberapa hari lg............first,


SELMAT BERHARI RAYA, SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMENANGAN.
MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI HUJUNG RAMBUT KE HUJUNG BULU KAKI.


raya tahun nih, aku balik kg mak,
a
bah plak balik johor.....nenek sakit so abah kena gi lawat nenek.semoga abah happy beraya disamping keluarga d johor.terasa sgt bila abah tiada. selalu abahlah yg akan rotan kaki aku bgun subuh......pic raya akan di update soon. dgn kaler bju biru laut aku tahun nih.. muahaha, 2-3 tahun lps kaler hijau jd pilihan.tahun nih dan seterusnya bergantung dgn mood aku. tahun nih aku xnak voge sgt.cukuplah dgn apa yg ada.yg aku tiada cuma teman yg bergelar isteri ja..hohoho.....soon. jgn gopoh......as my fren say"kita lelaki, umur 30 pon ttp kuat.......". kuat??tua tu.........well, dlm cri calon nih, xnak terburu2. jodoh bagaikn maut akan tiba jua....... tapi kenala usaha..... tangga kejayaan. so aku tetap akan berusaha mencarimu puteriku.
puteri??okok, enuf.aku tgh hangin 1 badan dgn budak kg yg x reti dgn amarahku, JGN MAIN MERCUN!!OII.... ANAK ORG TGH TIDO!!.......... CISS!! ok ku mmg pemarah sikit, bukan pemarah tapi tegas hua3......... lps ni nak kira duit seringit yg aku kumpul tuk duit raya nak masuk dlm angpau.......adik2 aku bgi rm10.kazen rm5,anak buahRM1.ngeh,ngeh,ngeh, sooo, oleh krn anak buah ramai sgt. bgi erm1 pon ok..... tahun lps aku habis dlm rm200 gak angpau pny pasal. fuh pakcik kayo.........xkayo sgt pon, tuh ccm keta dah gantung time tuh.. muaha3...adios wasalam.

1 comment: