Sunday, September 27, 2009

frust,

arini kat ruma jer,mak-abah dan adik2,pagi lg dah jln,tido lewat bcos smlm gi anbil abah kat airpot,
abah bru pulang dari johor, bawa byk jajan(buah tgn)...he3...lps solat subuh td dah tido balik. mak ckp nak gi tuaran lawatsedara.... x ikut sbb penat.......mayb next wek kot.keta aku pon masih meragam, nak minta tukar beteri baru.......lps raya mmg pokai,duit raya jer aku abis dlm rm200 bgi kat kezen2 dan adik2, tpi yg penting dorg happy giler.. akuyg happy tgk dorg happy..:P

kemarin gi majlis kawen my clik, meriah sgt.......nasib baik ada kwn blh tompang aku gi sana he3... thanks to mr.samnt aku post gambo mempelai(due to my hp cable yg rosakxdpt nak upload pic damn!!)...
crita raya nt aku post sbbb kepala dah pikir pasal keja da ni, besok start keja!!dan lagu bekorje la kito sekuatnya sering berkumandang kat dlm pikiran ni suda..........he3mood raya off.wasalam.

No comments:

Post a Comment