Friday, September 4, 2009

lately

lately i saw my entry, full of boring stuff,well back to real life,kat officememangsibuk gila,bulan puasa ni, aku maximumkn kerja aku,biasanya dibln puasa ni yg enjoynya ialah dpt pulang awal..:)biasa pulang jam5.30pm@6.00pm,skrg dpt piulang jam4.30pm,walaupon jln yang jem sgt...dan krjadian hampir tertidur time drive suda berkali terjadi, witch is very dengerous!pernah sekali aku terlelap 5 second! while driving nasib cpt sedar and nothing happen..... fuh!....kat ofice tadi ada ceramah, tjuk,fadilat membaca quran di bulan ramadhan by ustd kelana from jheins.... best gak ceramah tu. dan aku, berharap bulan ramadhan kali ni aku dpt la abiskn juzu quran yang sekarang ni dah sampai surah yasin, ngeh.. ngeh.. ngeh.....next week aku akan habiskn quran dengan rajinya dan azam yang membuak2, adik aku plak tgh target basikal dari aku jika dia khatam tahun nih.. hohoho.since aku dan my sis yang kecil dan byk karena tuh.sama2 mula dan habis pon harap sama gak.ayat yang standard aku dgr bila pulang dari tadarus" along kena tunai janji , tau!", aku pon selamba je jwb" jgn harap klu x posa sebulan"dan di sambut jwpn yg standrd gak" manada org ponteng lg""ok".sejak dua menjak ni ain da asik belajar naik basikal jiran.... huhu,
insyallah. aku akan tunaikn janji itu tertakluk pada term and condition..... hua3.........wasalam.

No comments:

Post a Comment