Sunday, August 2, 2009

3post.

baru pulang dri ambil kwn di airport, air asia kota kinabalu, know her from my kursus kerja at 2006, one off my staff gak, she got transfer to kk from lahad datu, huhu.. now days byk staff transfer bcos managment is rebranding our company.. wuwuwu.sblm tu pergi hantr bini(kereta pergi cuci+polish+vacum dlm. hehehe.ditemani si fred.... orang putih kolombong.talk with fred its a mind blasthing. he will always make me thinking... damn u fred.hua3......my bro coming home tonite yeah!kick his ass if he dont bring anything for me from knigau.... ada apa2 ka di keningau?..aku pon xtau aku baru sampai keningau 3 x mayb... small town with a big population.
nice place.few frend live there.nice sunday....ok... go to prayers. azan magrib.....arini mo pergi masji bandaraya....... wasalam.

No comments:

Post a Comment