Wednesday, August 5, 2009

unspoked days....

juz got back from work,sampai ruma sblm azan magrib sempat lg tuk buat 1 entri.wat a bz days... hari2 pon bz.. apeda??nop....arini penat tahap "gaban"kemas meja yg semakin semak dgn document2.tadi baru nak kelam kabut mo failing document.. wosh! nasib siap........besok kena setle kerja yg umpama buku text biologi time aku spm.danbyk chaqe2 costomer yg belum call lg.next week dah nak posa.so besok mmg mo training posa....supaya next week tak lakena "ramadhan shok"sehari x mkn dan minum, dgn badan yg sentiasa di bwh hembusan aircond. fuh! masuk ni dah4tahun posa in the same office..... not really la..2 tahun lepas aku kat office lain, inanam branch(wat a memoreal place).....doa aku tahun ni akan jadi yg terbaik dari tahun lepas.sebagaimana hari ini adalah lebih baik dari kemarin hope so. byk plan untuk tahun nih.just want to make it real for wat ive plan before.......... bukak bissness......kumpul mlbh byk duit......kawen.... opsss.... itu tahun dpn.......... tahun nih... adalah tahun cari calon.. muahaha....... keputusan tetap di tgn mem aku...........call me kampungan or wat ever u call it. but thats me bless from parent paling penting,walaupon mem aku selalu ckp, "ikut along la, along suka mak pon suka"yeah.:)
woit apa topik ni? kawen ka apa?? c abdi ni selalu hilang arah.......okok.....stop topik kawen..... yang penting aku dah penat sgt dan mo mandi pegi solat dan ambik mybro and sister from kelas mengaji.......wasalam... until then.............

No comments:

Post a Comment