Friday, August 28, 2009

mengapa aku suka baca blog?

sudently, this come out,..... well dari dulu mmg minat membaca start dgn komik"penyelamat dunia"komik "dragon bal"an byk lg la komik2 cina yg diterjemah melayukan. dulu yg top, tony wong. skrg dah x ingt sape. recently aku minat baca" pendekar laut""wira tunggal",blog? bahasa2 bloger yg mmg power..... dan kelainan yg ada pada mereka.bunga2 bahasa yang mereka luahkn mengamit perasaan ingin tahu ini, he3......aku takde bahasa power mcm dorang but, still rasa mcm nak tulis gak blog ni,huhuhu.mayb aku akan boring gak satu hari nanti atau aku teramatla sibuk hingga terlupa ada blog, minta maaf awal2 ya........mmg blog aku tidaklah seberapa menarik cantik dan thebom.hanya kisah sepi dan pengalaman diri menjadi sumber inspirasi. dan luahan hati.sepi.... aku benci........YA ALLAH BANTULAH HAMBAMU INI, AMIN. will be update soon.......

No comments:

Post a Comment