Saturday, August 22, 2009

bila stat puasa.

entry pasal puasa plak dah. arini hari sabtu. dari lepas sahur belum tido lagi,solat kat masjid pon dah ramai org dah.terawih smlm memang berduyun org gi masjid. sampai xda parking.aku mmg dtg b4 maghrib dan kuar hanya lps isyak selalu.ptg ni mesti depan ruma jln jem sbb byk gerai bazar di buka.mcm2 ada. hanya bulan puasa jer bazar ni bukak. jd ptg ni FOOD HUNTING!.beli apa yang patut jer. rambang mata nanti.takut membazir.mcm biasa selaku driver yang berkhemah dlm fmly aku ditugaskn mencari spot BAZAR yg best dan byk pilihan. klu kat kk.. mmg fav aku BAZAR ASIA CITY.parking mmg susa nak dpt.. so mmg kena dtg seawal mungkin.biasanya aku akan minta dorg turun dan jln2 dlu pastu nt dah abis shoping baru aku ambil kat mna2.well wasalam selamat mengharungi goodaan dan ujian puasa d bulan ramadhan bykan bersabar........

No comments:

Post a Comment