Monday, August 3, 2009

another day....... huhu.

bru pulang keja, sampai ruma ja tapi mengampaikn diri di sofa dpn TV, c ain(adik bongsu kesayangan mak aku)tgh tgk rancangan fevoret dia... cartoon!anoy me bila cartoon tu ulang2 lagu... hagemaru........ntah knapa aku benci btl tgk cartoon tu..... lps tu rampas remote dri tgn ain.tertekan buton->ada anime avatar.... yeah.. my favoret carrtoon.... suda umur 26 pon masih tgk cartoon??aku tgk certen cartoon ja, avatar, ben 10 pun layan,favoret aku chanel animax701. siap tukar bahasa jepon lg.....well translation bahasa english.kui.kui.....bosan gaduh dgn ain aku merajukan diri naik atas sbb cartoon spagbob squarepant aku kena sabotaj dgn ain dgn cara kotor.... bagitau mak aku yg akucubit dia.... pengakhirnya mak suruh bg remote kat ain.... cisss... apa la...... itu pon mo gaduh??.ni yg layan blog jap sblm azan magrib berkumandang dan abah akan teriak"ALONG!.....LEPAS SOLAT ISYAK JGN LUPA AMBIL AIN MENGAJI!"rutin aku tiap2 ptg lps pulang kerja.....wasalam.... azan.

No comments:

Post a Comment